reklama

Surfovanie s Couchsurfingom bez gauču

Osobne som ešte neodsurfovala žiaden gauč. Preferujem radšej sprievodcu, či spoločníka na cesty. S couchsurfingom človek nikde na svete nemusí byť sám. Niekedy je couchsurfer neoceniteľnou pomocou. No niekedy môže všetky cestovateľské plány zničiť. Ja som v USA zažila oboje. Ale nikdy sa nevzdám názoru, že couchsurfing je prekrásna myšlienka ako spájať svet!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Chcela som ísť posledný krát do San Francisca. Trisha sa tu narodila a ihneď mi odpovedala na nástenku couchsurferov v San Franciscu. Ponúkla mi sprievod mestom, s podmienkou, že musím prísť na vlakovú stanicu. Mrzla som hodinu na zlej zastávke a Trisha sa mi zrazu prestala ozývať. Už som bola pripravená prejsť sa San Franciscom sama. No spomenula som si na bezdomovcov, ktorí v SF vyzerajú nadmerne útočne... Okrem toho, keď som dorazila bola už tmavá noc. Verila som, že sa všetko k dobrému obráti a s nádejou som hľadala Trishu. Trisha neodpovedala na moje telefonáty, a tak som si sadla do Panera Bread a dala si bagel s kapučínom. Takto som mala exkluzívny výlet do Panera Bread v San Franciscu za luxusnú cenu - $30.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nikto z mojich priateľov nechcel ísť do Las Vegas, keďže to bol drahý výlet. Tak som poslala oznam na nástenku couchsurferov v Las Vegas. Tony, pôvodom z Californie, sa ozval ako prvý. Bude na mňa čakať pred hotelom Bellagio. Pridali sa k nám i Jasmin z Nemecka a Cynthia z Brazílie. Obidve boli v Las Vegas po prvý krát, Počas dňa všetko prebehlo hladko. Presunuli sme sa z Vegas strip na Fremont experience. Tu mi Tony neskutočne pomohol, keďže som si u neho v hoteli mohla nechať veci. Poskytol mi dokonca aj kľúč od izby, aby som si veci mohla bez problémov vyzdvihnúť. Ďalšou milou náhodou bolo, že môj autobus odchádzal spred jeho hotela. V tej chvíli som bola nesmierne vďačná couchsurfingu, vďaka ktorému som našla nápomocného couchsurfera.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Avšak noc obrátila všetko v nočnú moru. Rozdelili sme sa. Ja som ostala so Cynthiou. Tony ostal sám a Jasmin na nás čakala pred tanečným klubom. Celá vec sa skomplikovala, keď Cynthia začala riešiť nejaký problém s priateľom. Bolo nutné, aby sa s ním hádala cez telefón nepretržité 2 hodiny. Kvôli tomu sme meškali a Jasmin začala byť nervózna. Všetko som si odniesla ja a Jasmin ma cez telefón počastovala rôznymi prívlastkami. Toto napätie pokleslo, keď sme sa konečne stretli...

Hicham z Maroka už 5 rokov žije vo Washingtone, DC. No stále pociťuje, že akosi nenašiel priateľov. Poslal mi preto správu na couchsurfing. Tak som si povedala, prečo nie? Prizvala som aj jednu kamarátku. Naša konverzácia v TGI Fridays bola veľmi príjemná a dozvedeli sme sa všeličo o Maroku a Hicham zas o Slovensku. Tešili sme sa na ďalšie stretnutie. Nanešťastie v mojom prípade nasledujúce stretnutie bolo aj to posledné, keďže sa môj rok v USA skončil. Avšak, to nijako nezabránilo tomu, aby sa Hicham naďalej priatelil s mojou kamarátkou a spoznal i ďalších našich priateľov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vďaka ti couchsurfing!

Kristína Bisahová

Kristína Bisahová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zažiť život. Cestovať a vidieť. Pocítiť a dotknúť sa. Ovoňať a pohladiť. Ochutnať a počuť. Naučiť sa a vycibriť. Poučiť sa a polepšiť. Všetko naživo! Zoznam autorových rubrík:  Indické pochutinySvedectvo americkej au pairMilujem ťa svet!Nábožne i bezbožneSvetové nezmyslyUčíme saSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu