reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Bisahová

Kristína Bisahová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zažiť život. Cestovať a vidieť. Pocítiť a dotknúť sa. Ovoňať a pohladiť. Ochutnať a počuť. Naučiť sa a vycibriť. Poučiť sa a polepšiť. Všetko naživo! Zoznam autorových rubrík:  Indické pochutinySvedectvo americkej au pairMilujem ťa svet!Nábožne i bezbožneSvetové nezmyslyUčíme saSúkromné

reklama

Svetové nezmysly

5 dôvodov, prečo Trnavské mýto smrdí

Kristína Bisahová

5 dôvodov, prečo Trnavské mýto smrdí

Nové Mesto, Bratislava. MHD je príjemne nablízku. No prechod cez podchod Trnavského mýta smrdí a bolí pri srdci. Niekedy by som radšej riskovala a prešla ponad podchod a pretrpela trúbenie áut. Pre mamičky s kočíkom alebo cyklistu je to vlastne aj tak jediná možnosť.

  • 3. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 854x
  • 12
Úbohé piešťanské kúpele a ich úbohí zamestnanci

Kristína Bisahová

Úbohé piešťanské kúpele a ich úbohí zamestnanci

Milujem Piešťany! Naše mesto je jeden krásny park, plný dychtivých turistov, ktorí veria, že ich liečivé bahno a zázračné kúpele vyliečia. Bola som vždy hrdá na to, že som z Piešťan. No fakt, ktorý ma vždy zabolí a pichne pri srdci, sú naše upadajúce kúpele a ich zamestnanci.

  • 2. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 349x
  • 7
Pochabé zatýkanie v USA

Kristína Bisahová

Pochabé zatýkanie v USA

Pán vodič zastavil autobus na zastávke niekde za Hollywoodom. Podišiel k pani ufrflanej a pokojne jej oznámil: ,,Žiadam vás aby ste si vystúpili z autobusu, keďže nie ste s ním spokojná." Pani sa najskôr zasmiala v povedomí, že ide o vtip. Veď sa len sťažovala, že autobus nemá wifi. No pán vodič bol veľmi seriózny a zopakoval svoju žiadosť.

  • 8. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 27 751x
  • 129
Greyhoundom necestujem!

Kristína Bisahová

Greyhoundom necestujem!

Autobusom v USA chodím len výnimočne. Odkedy som cestou do New Yorku využila Chinatown bus preplnený podozrivými individúami, nechce sa mi riskovať moju bezpečnosť. Niekedy ma však zláka šanca ušetriť 100 a viac dolárov za letenku a odtrpieť si dlhú cestu autobusom. I napriek pasažierom, medzi ktorými sa nájde aj bezdomovec. No po mojej skúsnosti už nikdy nevyužijem služby spoločnosti Greyhound.

  • 7. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu