reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kristína Bisahová

Kristína Bisahová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zažiť život. Cestovať a vidieť. Pocítiť a dotknúť sa. Ovoňať a pohladiť. Ochutnať a počuť. Naučiť sa a vycibriť. Poučiť sa a polepšiť. Všetko naživo! Zoznam autorových rubrík:  Indické pochutinySvedectvo americkej au pairMilujem ťa svet!Nábožne i bezbožneSvetové nezmyslyUčíme saSúkromné

reklama

Indické pochutiny

Indické punjabi samosas

Kristína Bisahová

Indické punjabi samosas

Na samosach sme si s mojou indickou host family pochutnali len pri výnimočných udalostiach. No pravda je taká, že punjabi samosas si vychutnáte aj pri obyčajnom obede. Tieto vyprážané taštičky so zemiakovou plnkou výborne zasýtia a prekvapia korenistou paletou príchutí. Pri príprave plnky v značnej miere uplatňujeme tzv. čuchovú metódu - čas restovania prísad závisí od šírenia vône. V okamihu keď cítime vôňu, pridáme ďalšiu surovinu. Niektoré koreniny som na Slovensku nenašla, tak som im vymyslela približné náhrady. Nepotrebujete žiadnu váhu, recept je hrnčekový.

  • 18. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 467x
  • 12
Indické snacky po domácky

Kristína Bisahová

Indické snacky po domácky

Nielen indické hlavné jedlo vyniká nezvyčajnosťou. Indické snacky nijako nezaostávajú v unikátnosti. Tie domáce, zo severnej Indie, ktoré som našla v kuchyni mojich indických host paretns boli napríklad slané bijauri, či krupuk, ktoré sa vyprážajú. V prípade, že nemáte chuť vyprážať, slaná chrumkavá placka - khakara vám rýchlo zaženie hlad. A ak si chcete pochutiť na sladkosti, chikki (či už z amarantu, sezamu, či arašidov) je tou pravou voľbou.

  • 21. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 586x
  • 0
Manuál indickej kuchyne - 1. časť

Kristína Bisahová

Manuál indickej kuchyne - 1. časť

Ak máte chute, ktoré nie je len tak ľahké uspokojiť obyčajným jedlo, určite musíte zakúsiť indickú kuchyňu. Nie je to však také jednoduché - rozhodnúť sa a len tak ísť do toho. Indická kuchyňa je odlišná od všetkého, čo ste doteraz poznali. Takže by to bol skok do neznáma. Preto je potrebné, aby na vás pri vašej indickej skúsenosti dozeral pravý Ind, originál narodený v Indii. Ja som mala veľké šťastie, keďže ako au pair žijem v USA v rodine, ktorá sa narodila v Indii. Takto mám zabezpečených celoročných sprievodcov indickou kuchyňou a moje cenné chuťové skúsenosti môžem preto odovzdať aj vám.

  • 30. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 782x
  • 0
Manuál indickej kuchyne - 2.časť

Kristína Bisahová

Manuál indickej kuchyne - 2.časť

Na americké Vďakyvzdanie sme sa rozhodli navštíviť jednu z najlepších indických reštaurácii, priamo v New Yorku. Jej kvality spočívajú v tom, že jedlo, ktoré sa tam podáva je veľmi autentické a moji host parents zhodnotili, že chutí nefalšovane indicky. O väčšine indických reštaurácii sa to povedať nedá. Napríklad, v mieste nášho bydliska, neďaleko Washingtonu, DC, nie je ani jedna indická reštaurácia, ktorá by vyhovovala očakávaniam moji host parents. Chýba im totiž autentickosť.

  • 30. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 180x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu